ponedeljek, 29. julij 2013

Kaj pa golobček Drago?

Te dni sem jubilejno, v duhu obujanja spominov brskala med prvimi zapisi. Marsikaj zabeleženega mi je obudilo spomine, marsikaj tudi nasmejalo. Sploh tale o golobčku Dragu. Takrat nisem kaj dosti razmišljala o tem ali koga zanimajo naše golobje pripetije, a se mi je vseeno zdelo da lahko o tem kaj zapišem. To je ena tistih objav, ki bi jih morda lahko izpustila, vendar mi je ravno zaradi svoje nepomembne vsebine še posebej pri srcu. Saj ni treba da je vse tako zelo zares in prav, kajne?
Kaj torej je z Dragom? Če koga slučajno zanima, Dragu dogaja na polno! Ves čas ga imam po malem "na uču." Kmalu po lanskem poletju je pripeljal ljubico Justi in družno sta se prebijala čez  rekordno dolgo zimo. Zadnje čase pa v goste vse pogosteje prihaja zaenkrat še "noname", tretji golob. Tega trojčka ne štekam čisto ampak v golobjem svetu je ziher vse tako kot je treba. Ker ima Drago zdaj tudi novo streho, sem jaz še toliko bolj občutljiva na ritne izpuste, naša terasa pa ni več prijateljsko ozemlje. Kaj hočem, dokler se ne naučim leteti, mu nič ne morem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...