ponedeljek, 3. junij 2013

Sej bo! / Everything is going to be allright!

"Sej bo" je zelo tipična slovenska fraza. Najboljša je za dvig morale, ko se nam zdi, da gre vse k vragu. Fraza, ki pride zelo prav kadar ne vemo kaj bi rekli obupanemu sosedu, ki stoka nad svojo usodo. In vedno je primerna za zaključek stavka v lastnem monologu, ko nimamo sogovornika, da bi nas potrepljal po rami. To je tako značilna slovenska izjava, da se je v angleščino sploh ne da prevesti, zato mi ne zamerite razlago v tokratnem naslovu.
Tako nekako smo se nekaj let nazaj tudi v takratni službi sodelavci tolažili, predvsem kadar je bilo govora o denarju, ki ga tako ali drugače nikoli ni dovolj. "Koliko sejbo- jev je pa tokrat?" smo se spraševali ob vsaki plači. To je bil tudi vedno znova razlog za smeh in dobro voljo. Namesto, da bi tarnali, smo zamahnili z roko in si iz ponujenih limon pridno stiskali limonado. Od takrat naprej je zame Sej bo! denarna valuta, tisti primanjkljaj na plačilni listi, ki se nikoli ne nakaže na moj račun. Potem pa me je vse bolj začelo zanimati kako bi ta denar v resnici zgledal. Ideja mi ni dala miru vse do danes, zato sem se letos prijavila na razpis, ki ga že drugo leto pripravlja skupina Inatri. Za idejo denarne valute zdaj hkrati stoji tudi koncept povezovanja med slovenskimi ustvarjalci, zato sem k sodelovanju povabila še dve super punci Ano Bahor ByAB in Ano Haberman Tri lukne, ki sta mi pomagali narediti nekaj korakov naprej. Ideja se je uvrstila med trinajst najboljših, kar me je razveselilo in nasmejalo hkrati. Iskreno priporočam vsem, ki imate kakšno idejo, da jo naslednje leto prijavite in preizkusite sami sebe koliko verjamete vanjo. To je sicer šele prvi korak, a že s tem, da jo slišijo in se nanjo odzovejo tudi drugi, ste naredili ogromno. Vse, ki bi vas utegnil koncept zanimati pa vabim, da mi pišete na alenka.hudales@gmail.com.


hkrati

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...