petek, 6. september 2013

Kakšen teden! / What a week!

Tale september se je pa res začel intenzivno. Prvega sem po tiho praznovala (pssst, o številkah raje ne bi), drugega smo dali sinčka v prvi razred, hčerkico pa v drug vrtec, tretjega in četrtega sem divje sestankovala na različnih koncih, petega si bom zapomnila po Coffee cuppingu... To je bil prijeten dogodek, ki ga je organizirala revija Dom in stil skupaj s pražarnico Eskobar iz Vrhnike. Okušali smo tri sorte kave in se učili prepoznavati aromo, kislost, pookus in še kaj. Današnji šesti dan sem pa prvič obiskala Odprto kuhno. Izvrsten kulinaričen dogodek si z lahkoto zapomniš po vonjavah različnih kuhinj, odličnem vzdušju ter pisani množici ljudi s polnimi pladenjčki in zadovoljnimi, vzemirjenimi obrazi. Bi kar ostala v brbotajočem utripu, če ne bi po dolgem času srečala staro prijateljico s katero je  bilo treba nujno na Markizo v Zvezdo. Obožujem špancir v še vedno poletnem vzdušju ljubljene Ljubljane, res je lepo. Veliko vmesnega časa mi v teh dneh vzame brskanje po mojem novem pametnem telefonu, zato danes tudi strežem z Instagram fotkami. Ja vem, da sem v zaostanku vsaj kakšno leto ampak jaz znam vse te fore lepo prosim na Photoshop in se mi je malo upiralo... Toda, zakaj bi se človek matral, če ni treba in voila, to je to. Vsake toliko mi malo zakljuva od slabe vesti zaradi delovne neučinkovitosti, a se ne sekiram prav zares. Zaradi napovedanih bližnjih projektov bo tako ali tako treba pošteno zavihati rokave že z naslednjim tednom.

Lepo jutro v Domžalah

Praznovanje

Prvi šolski dan

Pražena in nepražena kava

Priprava na okušanje kave

Tejaideja podstavki za kavo

Odprta kuhna

Pri Gostilni dela

Mmm. falafel

Danes je bilo na izbiro...

Najdaljša vrsta je bila tukaj

Veliko povpraševanja

Slovensko, po domače

Gurmama

Se je samo posnelo s prstom vred

Po dolgem času...

4 komentarji:

  1. Khm, khm, manjka angleški tekst.
    Khm, khm, English text is missing.

    V naslovu sicer ne.
    Not in the headline though.

    :)
    Mal morm, no. Vidm pa da ti insta že kar gre. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Manjka seveda, moj prevajalec me je skenslu, hihi...

      Izbriši
  2. NI švoh tale insta ja, prava špilika

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj dej nehi, jaz sem se mal preveč zastrupila z instagramom. Če bi imela pa Iphone pol bi blo šele hudo. Moji trije fantje so včasih že kar mal alergični, če me vidijo z telefonom v roki.
    Fine fotke si posnela in vidim da ti dogaja na polno. Super.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...